Grupa Progres
Informacje prasowe

Należy do kategorii:
Informacja prasowa

Łagodna perswazja. Firmy z regionu (nie)zmuszają do szczepień?

Informacja prasowa

Łagodna perswazja. Firmy z regionu (nie)zmuszają do szczepień?

Mobilne punkty szczepień, dni wolne, zachęty finansowe, rozmowy z medykami, kampanie informacyjne to tylko niektóre z działań przekonujących do szczepień i prowadzonych przez pracodawców w woj. podlaskim i lubelskim. Przełożeni z regionu wzięli sobie do serca wszelkie zalecenia i robią wszystko, by zminimalizować ryzyko zakażenia oraz dużą liczbę zachorowań w firmie, która często...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Informacja prasowa

Szczepionką w przestój – pracodawcy z regionu (nie)zmuszają do szczepień

Informacja prasowa

Szczepionką w przestój – pracodawcy z regionu (nie)zmuszają do szczepień

Mobilne punkty szczepień, dni wolne, zachęty finansowe, rozmowy z medykami, kampanie informacyjne to tylko niektóre z działań przekonujących do szczepień i prowadzonych przez pracodawców w woj. kujawsko-pomorskim. Przełożeni z regionu wzięli sobie do serca wszelkie zalecenia i robią wszystko, by zminimalizować ryzyko zakażenia oraz dużą liczbę zachorowań w firmie, która często oznacza dla organizacji straty finansowe spowodowane przez braki kadrowe i przymusowe przestoje. Niestety ich działania nie zawsze przynoszą oczekiwany efekt.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Informacja prasowa

Wielkopolscy pracodawcy (nie)zmuszają do szczepień?

Informacja prasowa

Wielkopolscy pracodawcy (nie)zmuszają do szczepień?

Mobilne punkty szczepień, dni wolne, zachęty finansowe, rozmowy z medykami, kampanie informacyjne to tylko niektóre z działań przekonujących do szczepień i prowadzonych przez pracodawców w woj. wielkopolskim. Przełożeni z regionu wzięli sobie do serca wszelkie zalecenia i robią wszystko, by zminimalizować ryzyko zakażenia oraz dużą liczbę zachorowań w firmie, która często oznacza dla organizacji straty finansowe spowodowane przez braki kadrowe i przymusowe przestoje. Niestety ich działania nie zawsze przynoszą oczekiwany efekt.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Informacja prasowa

Kijem czy marchewką? Pracodawcy z Pomorza (nie)zmuszają do szczepień?

Informacja prasowa

Kijem czy marchewką? Pracodawcy z Pomorza (nie)zmuszają do szczepień?

Mobilne punkty szczepień, dni wolne, zachęty finansowe, rozmowy z medykami, kampanie informacyjne to tylko niektóre z działań przekonujących do szczepień i prowadzonych przez pracodawców w woj. pomorskim. Przełożeni z regionu wzięli sobie do serca wszelkie zalecenia i robią wszystko, by zminimalizować ryzyko zakażenia oraz dużą liczbę zachorowań w firmie, która często oznacza dla organizacji straty finansowe spowodowane przez braki kadrowe i przymusowe przestoje. Niestety ich działania nie zawsze przynoszą oczekiwany efekt.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Informacja prasowa

Gdzie Ci mężczyźni…na rynku pracy? Oferty są, panów brak

Informacja prasowa

Gdzie Ci mężczyźni…na rynku pracy? Oferty są, panów brak

Ponad 142 tys. miejsc pracy było do obsadzenia w Polsce w II kw. tego roku. Najwięcej etatów czekało w przetwórstwie przemysłowym, budownictwie czy transporcie i gospodarce magazynowej – czyli branżach, w których dominującą płcią wśród pracowników są mężczyźni. Ofert pracy dla panów wciąż przybywa, niestety podaż przewyższa popyt, a luki kadrowe w „męskich” zawodach nie załatali również obcokrajowcy przyjeżdżający do Polski w celach zarobkowych. 

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Informacja prasowa

„Uprzejmie informuję…”, a konsekwencje pisania o pracodawcy w sieci

Informacja prasowa

„Uprzejmie informuję…”, a konsekwencje pisania o pracodawcy w sieci

Polska zajmuje 20. z 32. miejsc na liście krajów, w których badano wskaźnik cyfrowej uprzejmości, wynika z raportu firmy Microsoft ,,Digital Civility Index’’. Treści pojawiające w sieci dotyczą niemal każdej dziedziny życia, w tym sfery zawodowej. Pracownicy piszą o swoich przełożonych, również w niepochlebny sposób. Ich cyfrowa wypowiedź może oznaczać konsekwencje zarówno dla firmy, jak i autora negatywnych komentarzy.

czytaj więcej

Kamila Tyniec

Biuro prasowe Grupa Progres