Port Łódź wzmacnia ofertę handlową – nowi najemcy i rozwój istniejących marek
Port Łódź, jedno z największych centrów handlowych w Polsce należące do Ingka Centres, konsekwentnie rozwija portfolio najemców. Nowe koncepty w Porcie Łódź zajmą łącznie 1400 mkw. powierzchni najmu.
Do grona najemców Portu Łódź dołączył sklep marki PittBull, który zajął lokal o powierzchni blisko 100 mkw. W ofercie sklepu znajdują się odzieżowe kolekcje męskie, damskie oraz dziecięce i młodzieżowe, które łączą solidność wykonania z nowoczesnym designem. Klienci mogą znaleźć tu szeroki wybór kurtek, bluz, t-shirtów, spodni dresowych, butów, czapek i akcesoriów zaprojektowanych z myślą o aktywnym stylu życia i codziennym użytkowaniu. Marka nieustannie udoskonala swoje projekty, dbając o funkcjonalność, wygodę i odporność materiałów.
Na przełomie 2025 i 2026 roku w Porcie Łódź otworzy się Magia d’Italia Gelati Cafe – wyjątkowa kawiarnia o powierzchni blisko 100 mkw., która przeniesie gości do świata włoskich lodów rzemieślniczych. W menu pojawią się autorskie kompozycje smakowe, takie jak prażone migdały, śliwka w czekoladzie czy bardziej wyrafinowane połączenia – whiskey lub figa w rumie. Oferta lodziarni będzie zmieniać się sezonowo, dzięki czemu każda wizyta w Magia d’Italia przyniesie nowe smakowe doświadczenia.
W pierwszym kwartale 2026 roku do łódzkiego centrum handlowego dołączą kolejne koncepty. Port Łódź porzerzy swoją ofertę o sklep Aquael Zoo, profesjonalny salon zoologiczny o powierzchni 155 mkw. Marka rozwijana od 2009 roku należy do największych sieci zoologicznych w Polsce, liczących obecnie 41 sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy. Aquael Zoo oferuje różnorodne produkty dla zwierząt – od karm i akcesoriów po specjalistyczne artykuły dla psów, kotów, gryzoni, ptaków i ryb.
W gronie najemców pojawi się sklep Fale Loki Koki – Dom Marek profesjonalnych kosmetyków i sprzętu do włosów. Sklep zajmie powierzchnię blisko 60 mkw., a w jego ofercie znajdą się produkty przeznaczone zarówno dla profesjonalnych stylistów, jak i klientów indywidualnych. Firma, obecna na rynku od ponad 35 lat, znana jest z kompleksowego podejścia do branży fryzjerskiej i współpracy z uznanymi markami.
Nowością w ofercie centrum będzie również Worldbox – multibrandowy sklep o powierzchni blisko 800 mkw., oferujący odzież i obuwie w stylu casualowo-sportowym. Koncept, obecny na rynku od 2008 roku, współpracuje z globalnymi markami z segmentu athleisure i streetwear, kierując swoją ofertę do mężczyzn, kobiet, młodzieży i dzieci. Wśród nowych najemców znajdzie się także sklep marki Kamalion, który zajmie lokal o powierzchni 50 mkw. i zaproponuje klientom szeroki wybór etui i akcesoriów do smartfonów – pokrowce, folie ochronne na ekran, słuchawki bezprzewodowe, ładowarki, pierścienie LED, czy zabezpieczenia aparatu.
Port Łódź zyska również drugi salon marki YES, który zajmie 55 mkw. i uzupełni ofertę istniejącego już sklepu o powierzchni 60 mkw. Marka YES, jeden z liderów polskiego rynku jubilerskiego z ponad 40-letnią tradycją, słynie z tworzenia biżuterii łączącej elegancję z nowoczesnym wzornictwem oraz z licznych współprac z polskimi projektantami.
Powierzchnie najmu w Porcie Łódź zwiększają także kolejni dotychczasowi najemcy centrum. Marka Ryłko otworzyła się w Porcie Łódź w nowej lokalizacji i tym samym powiększyła powierzchnię sklepu o 30 mkw. Podobnie salon jubilerski W.Kruk, który zwiększy metraż o 50mkw.
Portfolio Portu Łódź uzupełniły ponadto nowe stoiska zlokalizowane w alejach centrum: Little Bruno’s Chocolate, rodzinna manufaktura oferująca ręcznie robione czekolady i praliny oraz Varvikas – z kreatywnymi zestawami do tworzenia dla dzieci i dorosłych, takimi jak malowanie po numerach, mozaika diamentowa, puzzle, czy drewniane mechaniczne modele. W Porie Łódź pojawiło się również stoisko banku ING, które wzbogaciło ofertę usługową centrum.
– Rozwój oferty Portu Łódź to odpowiedź na zmieniające się potrzeby naszych klientów. Cieszymy się, że zaufanie do naszego centrum wyrażają zarówno nowi partnerzy, jak i marki, które są z nami od lat i decydują się na powiększenie swoich salonów. To najlepsze potwierdzenie atrakcyjności Portu Łódź jako miejsca zakupów i spotkań – mówi Monika Urbaniak-Kwapiszewska, Customer Experience Specialist w Porcie Łódź.
Port Łódź, należący do Ingka Centres, to jedno z największych centrów handlowych w Polsce. Oferuje ponad 200 sklepów, bogatą ofertę gastronomiczną i usługową, przestrzeń rekreacyjną z zielonym patio oraz szereg inicjatyw społecznych i kulturalnych, które czynią z niego wyjątkowe miejsce spotkań dla mieszkańców Łodzi i regionu.