Port Łódź
Informacje prasowe

Port Łódź wzmacnia ofertę handlową – nowi najemcy i rozwój istniejących marek

Port Łódź, jedno z największych centrów handlowych w Polsce należące do Ingka Centres, konsekwentnie rozwija portfolio najemców. Nowe koncepty w Porcie Łódź zajmą łącznie 1400 mkw. powierzchni najmu.

Do grona najemców Portu Łódź dołączył sklep marki PittBull, który zajął lokal o powierzchni blisko 100 mkw. W ofercie sklepu znajdują się odzieżowe kolekcje męskie, damskie oraz dziecięce i młodzieżowe, które łączą solidność wykonania z nowoczesnym designem. Klienci mogą znaleźć tu szeroki wybór kurtek, bluz, t-shirtów, spodni dresowych, butów, czapek i akcesoriów  zaprojektowanych z myślą o aktywnym stylu życia i codziennym użytkowaniu. Marka nieustannie udoskonala swoje projekty, dbając o funkcjonalność, wygodę i odporność materiałów.

Na przełomie 2025 i 2026 roku w Porcie Łódź otworzy się Magia d’Italia Gelati Cafe – wyjątkowa kawiarnia o powierzchni blisko 100 mkw., która przeniesie gości do świata włoskich lodów rzemieślniczych. W menu pojawią się autorskie kompozycje smakowe, takie jak prażone migdały, śliwka w czekoladzie czy bardziej wyrafinowane połączenia – whiskey lub figa w rumie. Oferta lodziarni będzie zmieniać się sezonowo, dzięki czemu każda wizyta w Magia d’Italia przyniesie nowe smakowe doświadczenia.

W pierwszym kwartale 2026 roku do łódzkiego centrum handlowego dołączą kolejne koncepty. Port Łódź porzerzy swoją ofertę o sklep Aquael Zoo, profesjonalny salon zoologiczny o powierzchni 155 mkw. Marka rozwijana od 2009 roku należy do największych sieci zoologicznych w Polsce, liczących obecnie 41 sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy. Aquael Zoo oferuje różnorodne produkty dla zwierząt – od karm i akcesoriów po specjalistyczne artykuły dla psów, kotów, gryzoni, ptaków i ryb.

W gronie najemców pojawi się sklep Fale Loki Koki – Dom Marek profesjonalnych kosmetyków i sprzętu do włosów. Sklep zajmie powierzchnię blisko 60 mkw., a w jego ofercie znajdą się produkty przeznaczone zarówno dla profesjonalnych stylistów, jak i klientów indywidualnych. Firma, obecna na rynku od ponad 35 lat, znana jest z kompleksowego podejścia do branży fryzjerskiej i współpracy z uznanymi markami.

Nowością w ofercie centrum będzie również Worldbox – multibrandowy sklep o powierzchni blisko 800 mkw., oferujący odzież i obuwie w stylu casualowo-sportowym. Koncept, obecny na rynku od 2008 roku, współpracuje z globalnymi markami z segmentu athleisure i streetwear, kierując swoją ofertę do mężczyzn, kobiet, młodzieży i dzieci. Wśród nowych najemców znajdzie się także sklep marki Kamalion, który zajmie lokal o powierzchni 50 mkw. i zaproponuje klientom szeroki wybór etui i akcesoriów do smartfonów – pokrowce, folie ochronne na ekran, słuchawki bezprzewodowe, ładowarki, pierścienie LED, czy zabezpieczenia aparatu.

Port Łódź zyska również drugi salon marki YES, który zajmie 55 mkw. i uzupełni ofertę istniejącego już sklepu o powierzchni 60 mkw. Marka YES, jeden z liderów polskiego rynku jubilerskiego z ponad 40-letnią tradycją, słynie z tworzenia biżuterii łączącej elegancję z nowoczesnym wzornictwem oraz z licznych współprac z polskimi projektantami.

Powierzchnie najmu w Porcie Łódź zwiększają także kolejni dotychczasowi najemcy centrum. Marka Ryłko otworzyła się w Porcie Łódź w nowej lokalizacji i tym samym powiększyła powierzchnię sklepu o 30 mkw. Podobnie salon jubilerski W.Kruk, który zwiększy metraż o 50mkw.

Portfolio Portu Łódź uzupełniły ponadto nowe stoiska zlokalizowane w alejach  centrum: Little Bruno’s Chocolate, rodzinna manufaktura oferująca ręcznie robione czekolady i praliny oraz Varvikas – z kreatywnymi zestawami do tworzenia dla dzieci i dorosłych, takimi jak malowanie po numerach, mozaika diamentowa, puzzle, czy drewniane mechaniczne modele. W Porie Łódź pojawiło się również stoisko banku ING, które wzbogaciło ofertę usługową centrum.

Rozwój oferty Portu Łódź to odpowiedź na zmieniające się potrzeby naszych klientów. Cieszymy się, że zaufanie do naszego centrum wyrażają zarówno nowi partnerzy, jak i marki, które są z nami od lat i decydują się na powiększenie swoich salonów. To najlepsze potwierdzenie atrakcyjności Portu Łódź jako miejsca zakupów i spotkań – mówi Monika Urbaniak-Kwapiszewska, Customer Experience Specialist w Porcie Łódź.

Port Łódź, należący do Ingka Centres, to jedno z największych centrów handlowych w Polsce. Oferuje ponad 200 sklepów, bogatą ofertę gastronomiczną i usługową, przestrzeń rekreacyjną z zielonym patio oraz szereg inicjatyw społecznych i kulturalnych, które czynią z niego wyjątkowe miejsce spotkań dla mieszkańców Łodzi i regionu.

 

 

 

Kontakt dla mediów

Aleksandra Kaczorowska

PR Manager

Beyond Public Relations

Załączniki

docx

Port Łódź wzmacnia ofertę handlową informacja prasowa

docx 342,4 kB
Pobierz plik
csm_portl2_c29374bb92_png.webp

csm portl2 c29374bb92 png

webp 1,4 MB
Pobierz plik