Port Łódź
Informacje prasowe

Port Łódź poszerza ofertę. Nowe otwarcia i kolejne marki w portfolio centrum.

Port Łódź – jedno z największych centrów handlowych w Polsce – dynamicznie rozwija swoją ofertę. Do grona marek obecnych w centrum dołączyli właśnie nowi najemcy, a kolejne koncepty zostaną otwarte w najbliższych miesiącach. Nowa przestrzeń handlowo-usługowa to blisko 2.000 mkw., które wypełnią znane i cenione marki z różnych segmentów – od elektroniki, przez modę i obuwie, po wyposażenie wnętrz i artykuły kuchenne.

Port Łódź poszerzył swoją ofertę o dwa nowe sklepy: iSpot – jedyny w Łodzi salon premium autoryzowanego sprzedawcy Apple, który otworzył przestronny salon o powierzchni 250 mkw. To właśnie tutaj klienci w pierwszej kolejności znajdą najnowsze urządzenia Apple, szeroką gamę akcesoriów oraz skorzystają z doradztwa ekspertów marki. Drugim debiutem jest Pan Materac– lider w segmencie komfortowego snu, który zajął lokal o powierzchni 200 mkw., oferując materace, łóżka i akcesoria zapewniające zdrowy i spokojny sen.

Port Łódź konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję nie tylko jako atrakcyjne centrum zakupowe, ale również jako przestrzeń odpowiadająca na zmieniające się potrzeby klientów. Nowe otwarcia pokazują, że jesteśmy miejscem atrakcyjnym zarówno dla uznanych marek krajowych, jak i międzynarodowych, które właśnie u nas chcą rozwijać swoją obecność stacjonarnąmówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź.

W najbliższych tygodniach do grona najemców łódzkiego centrum dołączą kolejne znane marki. Wśród nich znajdzie się Meblik, producent bezpiecznych i estetycznych mebli dziecięcych i młodzieżowych, który zaoferuje swoje produkty na 160 mkw. powierzchni handlowej. Do Portu Łódź dołączy również Tescoma, czeska marka artykułów kuchennych i do jadalni znana z wysokiej jakości i innowacyjnych rozwiązań, która zajmie lokal o powierzchni 114 mkw. Modową ofertę centrum wzbogaci również NAOKO – łódzka marka modowa, której sklep w Porcie Łódź będzie piątym stacjonarnym salonem w Polsce, a drugim w Łodzi. NAOKO to wyjątkowy koncept tworzony z myślą o współczesnych kobietach, ceniących indywidualność i wyrazisty styl. Od 2014 roku marka rozwija się, opowiadając poprzez swoje kolekcje autentyczne, pełne emocji historie, które szybko podbiły serca klientek w całym kraju. Sklep w Porcie Łódź zajmie powierzchnię 96 mkw.

We wrześniu do Portu Łódź zawita także nowy salon stacjonarny eobuwie który zostanie otwarty w odświeżonym koncepcie. Przy Pabianickiej zajmie 460 mkw.

Warto dodać, że przestrzeń Portu Łódź wzbogaciała się również o czasową Wystawę budowli z klocków LEGO® (ostatnio obecną w Warszawie na PGE Narodowym), która stanowi atrakcyjną nowość dla rodzin z dziećmi i miłośników kultowych klocków z całego województwa łódzkiego.

Dogodna lokalizacja Portu Łódź – bezpośrednio przy trasie S14, łączącej Łódź z regionem i autostradą A1 – zapewnia łatwy i szybki dojazd zarówno dla mieszkańców miasta, jak i gości z całego województwa. Dzięki temu centrum staje się nie tylko lokalnym, ale i regionalnym punktem zakupów, spotkań i spędzania wolnego czasu.

 

Kontakt dla mediów

Aleksandra Kaczorowska

PR Manager

Beyond Public Relations

Załączniki

20250604_150453.jpg

20250604 150453

jpg 3,4 MB
pobierz
docx

Port Łódź poszerza ofertę informacja prasowa

docx 339,5 kB
pobierz
roller_coaster.jpg

roller coaster

jpg 676,8 kB
pobierz
zdjecia_port_lodz_19_.jpg

zdjecia port lodz 19

jpg 8,0 MB
pobierz