Modowy gigant dołącza do najemców Fabryki Norblina
Modowy gigant dołącza do najemców Fabryki Norblina
Answear.com i Grupa Capital Park podpisali umowę na wynajem powierzchni w wielofunkcyjnym kompleksie przy ulicy Żelaznej 51/53 w Warszawie. We flagowej inwestycji dewelopera - Fabryce Norblina - powstanie pierwszy stacjonarny sklep Answer.com oraz przeniesiony zostanie sklep marki PRM. Łącznie zajmą one blisko 2.500 mkw.
Answear.com to wiodąca platforma cyfrowej sprzedaży markowej odzieży, obuwia i akcesoriów, działająca w 11 krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii czy Ukrainie. Właściciele Spółki na swój pierwszy – i jedyny – stacjonarny salon wybrali warszawską Fabrykę Norblina. Tutaj też przeniosą sklep drugiej, przejętej w tym roku, marki PRM.
- Otworzymy dwa osobne sklepy dla PRM i Answear. W pierwszym przypadku to przenosiny do nowej, większej i dużo bardziej prestiżowej lokalizacji. Jeśli chodzi o Answear, to nie sygnalizowaliśmy dotąd planu wejścia w sprzedaż stacjonarną, ale myśleliśmy o tym od dłuższego czasu. Nam zapewni to lepsze warunki współpracy z markami i nowe możliwości prezentacji topowych produktów, a naszym klientom okazję do zapoznania się na żywo z limitowanymi kolekcjami i do odczucia wrażeń, z którymi chcemy być kojarzeni – mówi Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.
Spółka nie ma na razie planów rozbudowy sieci stacjonarnej marki Answear.com, jednak strategia dotycząca PRM zakłada szeroki rozwój. Właściciele marki zamierzają mieć swój flagowy salon w stolicy każdego ważnego dla siebie kraju, stąd m.in. przeniesienie sklepu z Krakowa do Warszawy.
- Otwarcie przez Answear.com swoich salonów w Fabryce Norblina to dla nas duże wyróżnienie, ale jednocześnie potwierdzenie tego, że nasz kompleks spełnia oczekiwania najbardziej wymagających najemców. Dla naszych gości to także wspaniała wiadomość. Od początku dbamy o to, by w Fabryce Norblina znajdowały się marki niedostępne nigdzie indziej. Poszerzenie oferty o te dwa, topowe koncepty modowe zapewni im jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu, CIO / CFO Grupy Capital Park.
Obydwa sklepy zajmą łącznie blisko 2.500 mkw. powierzchni w budynku Plater, a ich otwarcie zaplanowane jest na pierwszą połowę 2024 roku. Umowa podpisana została na 7 lat.
Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Park ponownie otworzył się na miasto we wrześniu 2021 roku. Łączna powierzchnia kompleksu wnosi ponad 65.000 mkw., z czego 41.000 mkw. stanowi powierzchnia biurowa. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna z Food Town i restauracjami z obsługą kelnerską, Piano Bar z muzyką na żywo, restauracja i klub muzyczny MOXO, trzypoziomowa restauracja Amar Beirut, Muzeum Fabryki Norblina, galeria Art Box Experience, Apple Muzeum Polska, centrum mądrej rozrywki Smart Kids Planet, a także sklepy, lokale usługowe oraz strefa zdrowia i urody.
Grupa Capital Park jest doświadczoną firmą deweloperską i inwestycyjną na rynku nieruchomości w Polsce, od grudnia 2013 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa stworzyła wysokiej jakości portfel nieruchomości, składający się z nowoczesnej powierzchni biurowej, handlowej oraz wielofunkcyjnej, obejmujący takie aktywa jak Royal Wilanów oraz zrewitalizowana Fabryka Norblina. Grupa zarządza portfelem nieruchomości o łącznej powierzchni 172 tys. mkw. i wartości rynkowej 2,8 mld PLN, z czego 91% stanowią nieruchomości zlokalizowane w Warszawie - najbardziej perspektywicznym rynku w Europie Środkowo-Wschodniej.