Capital Park
Informacje prasowe

Nowe restauracje i letnie oblicze Fabryki Norblina

Lista przynależnych kategorii publikacji

Należący do Grupy Capital Park wielofunkcyjny kompleks Fabryka Norblina na warszawskiej Woli poszerza swoją ofertę gastronomiczną o kolejne restauracje. Całkowita powierzchnia poświęcona kulinariom zajmuje już ponad 10 tys. mkw. powierzchni i znajdzie się na niej docelowo aż 37 lokali. Dodatkowo na sezon wiosenno-letni Fabryka Norblina wypełniła się ogródkami, w których do dyspozycji gości kompleksu jest niemal 500 miejsc. Wystartowała także muzyczna scena letnia, na której do połowy września odbędzie się ponad 100 koncertów.

Gastronomiczna oferta Fabryki Norblina poszerzyła się o nowe restauracje. Do najemców kompleksu dołączyły Bocca Ristorante & Pizzeria z włoską kuchnią i pizzą neapolitańską wyrabianą według tradycyjnych receptur oraz SOUL on the grill – serwujący amerykański comfort food m.in. burgery, żeberka czy steki prosto z grilla. W pierwszych dniach czerwca działalność rozpoczęła restauracja Paradiso z kuchnią międzynarodową, a już za kilka dni swoje podwoje w jednym z historycznych budynków otworzy legendarny warszawski tex-mex - Blue Cactus. W najbliższych tygodniach ofertę urozmaicą także Dary Natury – Pijalnia Ziół oraz lodziarnia Good Lood. Łącznie z nowymi konceptami powierzchnia gastronomiczna obiektu wyniesie ponad 10 000 mkw., co czyni ją największą tego typu strefą w Polsce.

W Fabryce Norblina każdy z pewnością znajdzie coś w swoim guście. Łącznie funkcjonować tu będzie 37 konceptów gastronomicznych. Obecnie działa ich już 31, w czerwcu dołączą kolejne dwa, a pozostałe cztery, na które są już podpisane umowy najmu, otworzą się dla gości w III i IV kwartale br. W Food Town - największym warszawskim food hallu zlokalizowanym w pięciu historycznych halach (3.500 mkw.) funkcjonują aż 24 koncepty gastronomiczne, w których klienci mogą wybierać z rozmaitych propozycji kuchni z całego świata. Działają tam również cztery tematyczne bary z 50-osobowym zespołem barmańskim prowadzonym przez cocktail art directora Adama Grądziela oraz szefa barów Tomasza Małka - zwycięzcę 66 konkursów barmańskich na całym świecie, 4-krotnego Mistrza Roadhouse World Final oraz 4-krotnego zwycięzcę międzynarodowej ligi flair WFA Grand Slam. W Piano Barze obok doskonałych drinków serwowane są tapasy, sałatki czy dania główne, a od wtorku do piątku także lunche. Z kolei w zabytkowej oficynie willi Franciszka Ryxa znajduje się jedyny w Warszawie lokal Wiśniewski z nalewkami własnego wyrobu oraz multitap bar z piwem kraftowym - UWAGA Piwo. W Bistro BioBazar dla wielbicieli kuchni sezonowej śniadania oraz lunche bazujące na świeżych produktach prosto od wystawców ekologicznego targu powstają pod okiem szefa kuchni – Michała Toczyłowskiego.

W związku z sezonem ogródkowym na terenie kompleksu pojawiło się także dodatkowych niemal 500 miejsc dla gości poszczególnych barów i restauracji znajdujących się w historycznych budynkach kompleksu. Wystartowała również Letnia Scena Fabryki Norblina. W każdy weekend do połowy września w uliczkach Fabryki Norblina rozbrzmiewać będzie muzyka na żywo, wykonywana przez artystów reprezentujących najrozmaitsze gatunki muzyczne. To kolejna inicjatywa Fundacji Fabryki Norblina, mająca na celu wsparcie młodych talentów. Łącznie, w ramach cyklu pod hasłem „Make Music Not War” odbędzie się ponad 100 koncertów. Wśród muzyków znajdują się laureaci konkursów mający na koncie liczne występy czy uczestnictwo w programach muzycznych np. The Voice of Poland, a także absolwenci najlepszych polskich uczelni muzycznych takich jak Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina czy Akademia Muzyczna w Katowicach.

Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Parkponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są już koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna - Food Town, Piano Bar z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętnia ponad 200-letnią historię tego miejsca, przestrzeń immersyjna Art Box Experience z wystawą „Retro Warszawa” oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe. W kompleksie funkcjonują już salony jublierskie Yes oraz W.Kruk, drogeria L’Erbolario z włoskimi kosmetykami, Super-Pharm, Medicover Stomatologia, salony optyczne Paris Optique, Sirene Eyewear, a wkrótce dołączy do nich także Medicover Optyk. Działalność rozpoczęły także Lifestyle Designers Boutique oferujący artykuły piśmiennicze oraz akcesoria biznesowe, sklep duńskiej marki audio Bang & Olufsen, kwaciarnia Buqiet i salon M&P alkohole posiadający bogaty wybór trunków.

Kontakt dla mediów

Lidia Piekarska-Juszczyk

Biuro prasowe Capital Park

Załączniki

FabrykaNorblina fot_ M_ Czechowicz.jpg

FabrykaNorblina fot M Czechowicz

jpg 473,1 kB
pobierz
Fabryka Norblina_Food Town.jpg

Fabryka Norblina Food Town

jpg 241,9 kB
pobierz
Scena Letnia Fabryki Norblina1.jpg

Scena Letnia Fabryki Norblina1

jpg 265,8 kB
pobierz
Scena Letnia Fabryki Norblina2.jpg

Scena Letnia Fabryki Norblina2

jpg 183,1 kB
pobierz
docx

IP Nowe restauracje i letnie oblicze Fabryki Norblina

docx 54,4 kB
pobierz