Lidl w Vis à Vis Łódź przyjął pierwszych klientów
Lidl w Vis à Vis Łódź przyjął pierwszych klientów
W czwartek, 26 listopada, nowy najemca spożywczy centrum handlowego Vis à Vis Łódź otworzył swoje podwoje dla klientów. Powierzchnię niemal 2,2 tys. mkw. zagospodarował supermarket Lidl. To jedna z niewielu placówek tej sieci w Polsce, która działać będzie w ramach pasażu handlowego, a nie wolnostojącego budynku.
Lidl to sieć handlowa, której pierwsze placówki zaczęły funkcjonować w Niemczech w latach 70-tych. W Polsce rozpoczęła ekspansję w 2002 roku i obecnie posiada ponad 700 sklepów na terenie całego kraju, zatrudniając niemal 20 000 pracowników. Pod szyldem Lidl
w Europie i Stanach Zjednoczonych funkcjonuje obecnie niemal 11 tys. supermarketów.
W ofercie nowo otwartego sklepu w Vis à Vis Łódź znalazł się asortyment spożywczy, artykuły przemysłowe, tekstylne oraz gospodarstwa domowego. Podobnie jak w pozostałych placówkach sieci, funkcjonuje tu Ryneczek Lidla ze świeżymi warzywami i owocami. Klienci mogą zakupić m.in. produkty marek własnych, takich jak Pikok, Rzeźnik czy pieczywo „Chrupiące z pieca”, wypiekane na miejscu. Co tydzień pojawiać się będą oferty tematyczne
z regionów różnych kuchni świata. Do dyspozycji klientów będzie także bogaty wybór win i mocnych alkoholi, selekcjonowanych specjalnie dla Winnicy Lidla.
– Bardzo się cieszymy, że jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się sieci handlowych na polskim rynku wybrała właśnie nasze centrum jako swoją nową lokalizację. To jej nietypowa odsłona – zazwyczaj lokuje swoje sklepy we własnych budynkach, a my będziemy jednym z nielicznych miejsc, gdzie będzie funkcjonować w ramach centrum handlowego. Nasi klienci bardzo czekali na powrót operatora spożywczego. Obecność lubianego przez konsumentów Lidla, oferującego wysokiej jakości, różnorodny asortyment w korzystnych cenach, z pewnością znacząco przyczyni się do jeszcze większego zainteresowania klientów całościową ofertą Vis à Vis Łódź – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park, właściciela centrum.
Lidl w Vis à Vis Łódź ma nietypowy charakter. Do tej pory sklepy pod szyldem tego operatora projektowane były głównie jako osobne, wolnostojące budynki, a ten stał się integralną częścią pasażu handlowego i zarazem największym jego najemcą. Sklep całościowo zajął powierzchnię 2192,93 mkw. Lidl w Vis à Vis Łódź dysponuje także dedykowaną dla klientów toaletą oraz pokojem dla rodziców z dzieckiem. Będą oni też mogli korzystać bezpłatnego i nieograniczonego czasowo parkingu na 70 miejsc.
Vis à Vis Łódź funkcjonuje od grudnia 2014 roku. To wygodne centrum handlowe typu convenience o powierzchni ponad 5700 mkw., które zlokalizowane jest na północy miasta, na terenie jednej z największych łódzkich dzielnic – Bałut, przy drodze krajowej 91, prowadzącej m.in. do Zgierza oraz w pobliżu skrzyżowania z DK 72, łączącą Łódź m.in.
z Brzezinami czy Aleksandrowem Łódzkim. W ofercie pasażu znajdują się liczne sklepy oraz punkty usługowe m.in. Rossmann, Ziaja, piekarnia Z pieca rodem, Salon Optyczny Twoje Okulary, Biuro Podróży Wakacje.pl, Pepco, Euro Apteka. W pasażu nie brakuje również restauracji i kawiarni – Dominos Pizza, Fajna Babeczka Cafe oraz siłowni FitFabric. Obiekt dysponuje 136 bezpłatnymi miejscami parkingowymi dla klientów.
Street Mall „Vis à Vis” to sieć kameralnych centrów handlowych typu convenience o powierzchni od 3 do 8 tys. mkw. zlokalizowanych przy głównych ulicach miast. Formuła Street Mall „Vis à Vis” jest oparta przede wszystkim na idei dostępności. Otwarcie handlu na zewnątrz, wejścia do lokali dostępne bezpośrednio z ulicy i parkingu, ograniczone do minimum powierzchnie wspólne – to elementy stanowiące przewagę Street Mall „Vis à Vis” nad klasycznymi centrami handlowymi. Kameralny charakter centrum, duże witryny oraz wysokiej jakości materiały wykończeniowe zapewniają wygodę i komfort użytkowania. Street Mall „Vis à Vis” dobrze wpisuje się w zurbanizowaną przestrzeń, zaspokaja potrzeby i ułatwia życie pobliskim mieszkańcom. Klienci mogą tu szybko i komfortowo zrobić wszystkie codzienne zakupy. Odpowiedni dobór markowych sklepów i punktów usługowych umożliwia załatwienie wszystkich codziennych spraw w jednym miejscu.
Grupa Capital Park jest doświadczoną firmą deweloperską i inwestycyjną na rynku nieruchomości w Polsce, od grudnia 2013 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa stworzyła wysokiej jakości portfel nieruchomości składający się z nowoczesnej powierzchni biurowej i handlowej klasy A, obejmujący takie aktywa jak Royal Wilanów oraz jest w trakcie rewitalizacji flagowego projektu wielofunkcyjnego w centrum Warszawy – Fabryki Norblina. Grupa zarządza portfelem nieruchomości o łącznej powierzchni 213 tys. m kw. i wartości rynkowej 1,8 mld PLN, z czego 79% stanowią nieruchomości zlokalizowane w Warszawie - najbardziej perspektywicznym rynku nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.